Pages

onsdag, april 22, 2009

Info.

idag på öppna förskolan skulle jag ju göra
såna där fot- och handtavla..
och då ingen annan verkade på på det..
så då kunde jag göra 2st på en gång..
en till mormor och en till farmor. :)

de blir till att hämta på onsda då det ska tas sprutor.
på tisda är det ju mammagruppen så då går det inte.

föresten träffade jag en från mammagruppen idag
på hydrotrim som också ska gå på babysim..
dock inte på samma tid då vi har klockan 9 och dom 11.
träffade även min namne som också skulle gå på babysim..
men tiden efter oss.. himla trevligt att träffa henne lilla bebis. :)

vira har börjat sova rätt bra på nätterna nu..
okej hon sover inte hela nätter.. men hon sover en ca 5h
åt gången och det är jag himla nöjd med.
vi får hoppas att det håller i sig. :)

blev till att köpa ett par badbyxor åt vira där också..
då blöjor inte godkändes och jag inte orkar leta efter
dessa special byxor nån annanstans då det var tvungna
att dras ihop i benen och i midjan.. för om bajs kommer ut
i bassängen så måste dom tydligen tömma hela den och
resten av dagen blir inställd.. då är det ju tur att
vi har den första tiden då. :)

xoxo.

2 kommentarer:

Sanna sa...

Hej! Ja, det har varit rätt så mycket nu så har faktiskt inte hunnit luska. Men sångerna var jättefina och jag ska se om jag kan hitta nån som vill göra sin röst hörd! ;) Tack för uppmuntran, jag hatar verkligen att flyga, iaf när det är så långt. Men snart är jag hemma!
Va mysigt med babysim.. jag vill också göra sånt! Kramar

Denise sa...

Va konstigt att blöjorna inte godkändes. De är ju till för babysim =/