Pages

tisdag, april 21, 2009

Paxat.

idag var vi på öppna förskolan..
kunde inte göra några hand och fotavtryck för
det hade några redan gjort vid 9..
och jag kom ju lite senare.

men jag fick paxa en tills imorrn så då måste
jag dit imorrn igen.. är väl iofs bra..
tar jag mig ut.. vilket iofs jag redan skulle
men inte förrens vid 13.. då det är info på hydrotrim..
om babysimmet.. vilket jag ser väldigt mkt fram emot. :)
har ju typ sett fram emot det ända sen i december..
och nu är det alltså äntligen dags på sönda..
att jag dessutom fick med med P gör det hela ännu bättre. :D

Fick äntligen till bilder där man ser att hon studerar händerna..
det har varit rätt knepigt kan jag meddela. :)

xoxo.

2 kommentarer:

Denise sa...

Härligt att se henne studera =)

Anna Högrelius sa...

Det är en spännande tid! :]