Pages

fredag, april 03, 2009

Inbjudningarna.

idag har jag fixat och skrivit ut alla inbjudningar
till viras namncermoni.. så nu är det bara till att börja
skriva adresser på kuvert. :)

gick till kontorab och var där ett bra tag..
först skrev jag bara ut på prov för att se hur det blev..
sen upptäckte jag att jag skrivit sönda och inte lördag..
och då kontorab inte hade programmet puplisher som
jag gjort hela inbjudan och som P konverterat till pdf åt mig
fick jag ringa honom och be honom ändra det.
sen när jag körde med duplex effekt ja då insåg jag att
texten var på fel sida så det var bara att göra om och göra rätt.
men tillslut blev dom utskrivna..

tänkte att jag skulle fixa till så jag fick ett sampel av programmet.
men då hade typ tonern fuckat upp sig..
dock såg jag att det var lite som behövs redigeras..
men det är ju lungt.. menar detta ska ju inte skrivas ut förrens
allt i programmet är klart och det kanske bara nån vecka kvar.

den här veckan har det inte gjorts många knop..
måste skärpa mig till nästa vecka!

xoxo.

0 kommentarer: