Pages

lördag, april 04, 2009

Svullnat.

blä jag ska inte gå ut bland människor..
dom har bara massa bakterier som dom smittar mig med.
har inte kunnat sova sen vi gick och la oss vid 22..
detta för mina mandlar har återigen svullnat upp. :(

nu känns det bara onödigt att somna..
för om ca 1 h så kommer vira vakna och vill ha mat.
tagit alvedon så jag hoppas att det onda snart
ska försvinna.. men det brukar det inte direkt göra.

suck.. jaa blir man bara tillräckligt trött så somnar man ändå.
men tills dess får jag nog sitta här med min dator.

xoxo.

1 kommentarer:

Denise sa...

Jag och Charlotta har precis tillfrisknat från förkylning =( Tror det var J som tog med det hem, så jag kom inte undan, sen fick väl C det av mig genom mina pussar. En kväll gick det knappt att svälja för att man hade ont. Lider med dig iaf. Kram!