Pages

onsdag, april 15, 2009

Uppsala.

idag bär det av till Uppsala för att umgås med Denise..
har nog aldrig varit i uppsala förut..
så det ska ju bli intressant och se en ny stad..
men först och främst ska det bli himla kul och
umgås med denise och lotta. :)
att dessutom åka tåg själv med barnvagn..
det ska bli intressant och se hur det går.

för er som oroat er över lilla vira kan jag meddela
att hon får inte stå så själva längre..
men att inte låta henne stå skulle hon inte tycka om.
hon älskar nämligen att stå.
vet inte om jag överdrev heller med smällen..
för hon har inte ens fått nån bula..
men för mig var det jätte hemskt när det hände.
förstod ju när jag skrev inlägget att jag nog skulle få banningar..
men det är ju bara för att folk bryr sig. :)

xoxo.

5 kommentarer:

Elle sa...

Äsch låt henne stå men håll i henne, det är väl inte mer med det. Min lilla bebis ville också bara stå hela tiden fast hon egentligen är alldeles för liten. Nu är hon 5 mån och kryper redan och ställer sig mot möbler, också för liten men enivsa barn gör som dom vill :)

Ha så kul i Uppsala, hoppas det går bra med barnvagn och hela köret på tåget, själv skulle jag aldrig våga haha.

Anna Högrelius sa...

Låt henne stå i knäet - det brukar små bebisar tycka är jätteroligt. :]

Klart att vi bryr oss! Vill ju inte se något hända med er lilla skatt. :]

Marie sa...

Håller med de andra inläggen. Absolut låt henne stå medan ni håller i henne. Det är ju så de lär sig. =)

Jakob sa...

Hälsa på Denise och Charlie! Inte Lotta! :S

Klart Viran ska få stå. Jag håller med övriga om att det är så de lär sig.

Denise sa...

Hoppas det gick bra på hemvägen trots stressen. Vi hade ju hunnit köpa biljett... Ringde P direkt efter att jag kommit av tåget, så jag hoppas han stod och väntade på dig! Tack så mkt för presenterna! Kram!