Pages

måndag, april 06, 2009

Utegångsförbud.

här sitter man då.. fint väder ute men vi kommer inte gå ut.
ena mandeln har svullnat ner.. så nu väntar vi bara på den högra.
läkarn sa att smittorisken försvinner efter 2 dygn.
så här sitter vi och väntar.. 1 dygn är ju avklarat. :)

ihelgen var det barn loppis i torshälla.. vilket jag missade :(
men mamma var där och köpte ett babygym
och sen köpte hon en elektrisk babysitter.. hehe
ska bli kul och se hur vira kommer tycka om den.
hon älskar iaf mumin babygymmet..
pratar med mumintrollen, sparkar på dom och griper tag. :)

xoxo.

1 kommentarer:

Sanna sa...

Tack Lilian.. det var väldigt snällt sagt av dig men, som sagt, så har mina öron fastnat på det lillkillen sa. Det är inte så att jag vill bli nån size0 men jag trivs inte alls med mig själv just nu och måste göra nått åt det. Hoppas att du snart kryar på dig! Inge roligt att vara sjuk..