Pages

söndag, april 26, 2009

Bad&Sol.

idag så var det äntligen dags för viras första babysim. :)
och jag kan tala om att det tyckte hon om.
hon sprattlade som sjutton med både armar och
ben i både rygg- och magläge..
i ryggläge fick man vara med för då drog hon ibland huvet
bakåt så mycket att man nästan trodde hon ville göra en
bakåt vändningen eller nått.. hehe :)

efter blev hon himla trött och lite grinig..
men kanske väl inte så konstigt..
30 minuters intensivt simmande som det var för hennes del..
det lär nog vara jobbigt för en liten bebis :)

vi drog sen direkt till landet där P och hans familj
krattade medan jag och vira chillade lite på en filt.
eller vira chillade i sitt babyskydd..
hade glömt solskyddet som hör till den..
då jag knöt lite med bärsjalen runt så fixade vi till det.

sen somnade vira och jag la mig på filten och drog i mig
lite till sol.. så nu är jag inte mega blek i ansiktet längre. :)
vid 13 bar det av hemmåt för att se formel 1.
jag somnade till det härliga ljudet och vira fortsatte och sova
tills loppet var slut då vaknade hon till igen. :)

xoxo.

0 kommentarer: