Pages

onsdag, april 08, 2009

Lista.

hittade en lista på Zandras blogg..
tyckte den var lite rolig.

Du & Din Partner

Vad heter ni?
Lilian och Patrik

Hur träffades ni?
Vi gick i samma klass på gymnasiet i 3år.

Hur länge har ni varit tillsammans?
Den 22 juni är det 8år.

Är ni förlovade?
Ja, vi förlovade oss Midsommarafton -07.. så snart hela 2år!

Bor ni ihop?
Ja, första gången var i norrköping aug -02 till maj -03.
sen bodde vi på olika håll och nu sen -06.

Har ni barn?
Ja, vi har våran söta lilla Elvira som föddes 24 jan iår. :)

Har båda körkort?
Ja, det har vi båda två.. P sen han var 18 och jag sen april -05

Kommer du ihåg er första kyss?
Ja, den var samma dag vi blev tillsammans nere i mälarbaden.

Vem sa "Jag älskar dig" först?
Det gjorde P nån minut efter vi kysst.. var på jag sa nej det gör du inte.

Vem är äldst?
P är ca ett halv år äldre än mig.

Vem är längst?
Han är ca 10 cm längre än mig.. utan höga skor iaf. hehe :)

Vem sjunger bäst?
Tycker jag att jag gör.. men de gånger P sjungit är det ju inte dåligt..
dock var det rätt roligt när han sjöng If I were a boy sist då vi festade,
vilket han självklart lägligt glömt bort.. hehe :)

Håller ni varandra i handen på stan?
Ja, oftast :)

Kände ni varandra innan ni blev ihop?
Inte direkt.. några veckor innan vi tog studenten
började jag finna ett litet intresse för honom.. innan visste
jag tyvärr knappt att han excisterade i min klass..

Vad har ni gemensamt?
Båda är grymt envisa.

Blev du kär i första ögonkastet?
Hehe nee tog mig 3 år innan jag ens insåg att han fanns!

Har ni någon speciell låt?
Inte direkt.. några speciella mig ingen riktig "vår sång"

Har ni några "Frikort"?
Nej.. Men vi har en kändislista.. :P

Har ni stora framtidsplaner?
Ja det har vi väl..

Har ni gråtit i varandras armar?
Nja.. jag har väl gråtit i Ps armar..

Har ni varit utomlands tillsammans?
Ja , Kreta, Danmark, Turkiet, Egypten och nästa år Thailand..
jag skulle även vilja åka på en sista minuten i sommar..
men det lär nog inte hända.

Vilket är ert bästa minne?
Finns ju många.. men inte mycket kan toppa födelsen av vira..

Vem lagar bäst mat?
P lagar ca 3 rätter bäst.. jag bakar väl bäst
och sen så är jag väl bättre på att laga nya saker..

Vad gör ni en vanlig vardagskväll?
Tittar på tv och myser med vira..

Ger ni alltid varandra en puss när ni ses?
Njaa mer när vi säger hejdå..

Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången?
Nee thälla - slagsta.. va kan det vara 3 - 4 km

Blir du lätt svartsjuk?
Nee inte direkt..

Brukar ni bråka?
Det händer.. oftast om vem som gör vad i huset.

Ringer eller Sms:ar ni mest?
Jag ringer oftast han..

Vilken är hans finaste kroppsdel?
Älskar hans ögon och läppar..
sen tycker jag om hans örsnibbar också himla mycket.. hehe :)

Brukar någon av er prata i sömnen?
Ja, P pratar och skrattar ibland i sömnen..
tänker alltid att jag ska komma ihåg va han sagt.
men det gör jag sällan. :/

Det var den listan det.
xoxo.

0 kommentarer: