Pages

lördag, oktober 04, 2008

100 dagar.

idag är det 100 dagar kvar till det
är beräknat att bebis ska klämmas ut.

det är lite skräckblandad förtjusning som
man tänker på att det ska komma ut en bebis ur mig.
visst jag känner ju en som bökar på där inne..
dock fattar man ändå inte riktigt att det är en bebis därinne.

men bebis är rätt lugn.. så den verkar vara lik P i det.
jag kallades ju starke oskar i magen
och höll på och kickade som sjuttion där inne.

iofs kanske jag inte ska ropa hej än..
men än så länge får jag sova utan några problem.
de sparkar jag får uppleva är bara mysiga
och gör inte ont som vissa får uppleva.

den tycker om värme som mig..
det går iaf upp till ytan om jag är varm uppe på magen..
men kryper gärna in om jag är kall..
vilket gör det himla svårt att få se sparkarna utan på magen.
då så fort jag tar bort täcket kryper den in till varmare regioner. :)

xoxo.

0 kommentarer: