Pages

onsdag, oktober 29, 2008

Snipp, Snapp.

jaa då var man arbetslös eller arbetssökande
som det ska heta.. men särskilt sökande kan jag
nog inte säga att jag kommer vara.

min sista dag var bara 3 timmar lång..
men kändes väldigt lång ändå.
bjöd faktiskt på wienerbröd..
även om ingen direkt tyckte det.
men jag vet inte.. kände mig så dum att inte
komma med nått den sista dagen.

jag fick ett litet vykort där det stod att dom
skulle sakna mig och önskade mig lycka i framtiden.
sen fick jag även ett par örhängen, himla söta.

just nu sitter jag och gör inte många knop.
har ätit vanlij yoghurt med havrefras jordgubb till kvällsmat.
P är på Rotary Styrelsemöte.. men han borde komma hem snart.

var efter jobbet på Flugger och köpte målarfärg
för jag ska måla kakelranden i badrummet..
istället för en orange rand ska det bli en grårand.
sen när jag kommer ta tag i det får vi se..
har ju inge alls planerat för va jag ska göra resten av veckan..
men det brukar gå att göra rätt lite ändå på en hel dag.. hehe :)

xoxo.

3 kommentarer:

Denise sa...

Ah, bättre än wienerbröd förtjänar de inte ;) Även om det inte var direkt de som avgjorde om du skulle få fortsätta på jobbet.
Kul att se lite bilder- men alla sjukhus ser väl mer eller mindre lika tråkiga och sterila ut...

Anonym sa...

Du det finns sånna där "klister Kakel" som man klistrar på kakelplattorna...finns med olika mönster & allt...så kan man byta om man vill =)

Anonym sa...

Hehe, har ju ingen gris-pepparkaks-form! Men ska nog inhandlas till denna jul :)