Pages

måndag, oktober 13, 2008

Mot Skiftinge.

snart bär det av till skiftinge för att
gå till vårdcentralen för att kolla upp mandlarna.
tror inte jag har någe streptokoker..
men jag måste ju visa hur ofta mina mandlar svullnar
så jag kankse kan få operera bort dom nån gång.

ibland förstår jag inte varför man inte bara
kan få operera bort dom lika lätt som man tydligen fick förut.
har ingen förståelse till vad mandlarna ska vara bra för.
för mig svullnar dom bara upp, gör ont och samlar på sig
massa mat och äckliga gula grejjer.

menar om dom nu inte vill ta bort hela..
ta bort hälften eller nått då.. borde ju hjälpa om dom inte
var lika stora och då inte var så utsatta för bakterier.

xoxo.

1 kommentarer:

Anna Högrelius sa...

De har fått nya regler som gör det jättesvårt att få operera bort leverfläckar också. Väldigt irriterande eftersom jag har ett par stycken som jag velat ta bort, men det skulle kosta en massa pengar. :[