Pages

onsdag, oktober 22, 2008

Virusfri.. nästan.

virus fri är man..
P fixade det rätt snabbt på kvällen sen.
om det vore lika lätt att bli av med den här
himla förkylningsviruset jag fått.
slem, slem och åter slem.
ibland kan man undra vart allt kommer ifrån..

iövrigt är jag himla trött..
undrar om jag måste höja dosen med järn tabletter..
men det vill jag helst inte..
vill inte råka ut för nått liknande som jag fick efter egypten.

får väl vänta och se tills på tisda då jag ska till BM igen..
ikväll blir det att äta hos mamma.
och imorrn så blir P officiellt pappa till bebis. :)
knäppt egentligen att man måste skriva på papper
om man bara är sambos men inte gifta. diskriminering.. hehe :)

btw nån liten föräldrarledig mamma kanske som vill
ta en fika med mig efter 10 på freda?
har föräldrarkurs 8 - 10 och börjar sen inte förren 12.
skulle vara väldigt uppskattat. :)

xoxo.

0 kommentarer: