Pages

torsdag, oktober 02, 2008

Lånat.

idag har jag spenderat dagen med M.
mkt mkt trevligt.. så bra att hitta på saker
när man är ledig annars hade jag bara suttit..
eller legat mer framför tvn hela dagen.

dagen började dock redan klockan 5 då jag
vaknade och inte kunde somna om..
satte mig vid datorn tills Ps klocka ringde typ 6.25
då gick jag inte och la mig och myste med han till typ 7.
då gick han upp och jag somnade om.. hehe :)

vaknade sen flera gånger men orkade inte ta mig
upp ur sängen förrens vid halv 11.
då gick jag upp och åt frukost och såg på ANTM..
kort därefter kom M upp på msn och sa att jag kunde
komma över om jag ville..

åkte dit kort därefter..
hemma hos M så fick jag testa att byta blöja på V.
hehe det var rätt krångligt.. och vissa saker hade jag inte
tänka på om hon inte sagt dom..
men jag tror nog jag kommer lära mig det där. :)

sen åkte vi in till stan och gick där nån timme.
köpte mig lite hotpants och även en ny bh som
ska ge bra stöd och ge mig utrymme att växa..
på triumph rekomenderade dom en viss träningsbh..
så det fick det bli.. inte särskilt sexig.. men men..
inte direkt därför jag köpte den heller. hehe :)

sen åkte vi hem till M igen där vi kollade igenom
lite bebiskläder M lånat av Pe.. så jag fick låna det
som V redan växt ut.. blev jätte mkt.
så himla mkt fint.. tackar och bugar för att jag får låna det.
lånade även profylax dvden som M har till D. :)

sen fick jag även låna en jätte fin bebiströja av M.
tog på mig de på en gång och den kommer jag ha så fort jag är ledig.
sååå fin är den.. ljusblå. :)

nu sitter jag och väntar på att P ska komma hem.
börjar bli himla trött.. men jag hoppas det bara är för att
jag behöver mat och mitt blodsocker är nere..
annars får man hålla sig vaken några timmar till innan det blir sängen.

xoxo.

1 kommentarer:

Denise sa...

Ohoh, profylax =)