Pages

söndag, oktober 12, 2008

Mandelskit.

jävla jävla mandlar.
yttligare en gång har de nu svullnat upp.
men förmodligen är det inge streptokoker
den här gången heller..
jag kommer aldrig få ta bort dom..
operera själv? undra om det går.

började lite smått igår..
och nu har det blivit värre.
medicinen man får äta när man är gravid
den hjälper ju inte den heller. suck.

igår var vi hos M&K på lite parfest.
kul som alltid.. dock slog tröttheten till helt plötsligt.
och jag drog hem vid 1.. låg i sängen vid halv 2.

idag ska jag jobba mellan 12 - 16.
egentligen skulle jag bara vilja sova bort allt
ont jag har i mandlarna.. men det går ju inte.

sova nu vore dock en idee.
P kollar.. eller har nu somnat framför F1en.
funderar på om jag ska stänga av och gå och sova jag med.

xoxo.

2 kommentarer:

Sofia sa...

Jag har varit med och assisterat på en sådan operation så gapa stort så ska jag hjälpa dig ;)

Sofia sa...

Får man fråga hur fröken gjort för att få in bebisräknaren i bloggen..jag har föröskt men förstår mig inte på det :/