Pages

fredag, oktober 17, 2008

Proppat.

igår var vi och hämtade det vi skulle köpa
från Ps arbetskamrat.. och lite till hade dom också lagt fram. :)

så för 1500kr (vi hade prutat innan) fick vi:
  • emmaljunga vagn
  • brio sulky
  • bilbarnstol (iofs för 3+)
  • babysitter
  • tripp-trapp stol
  • rese babystol
  • hoppgunga
  • babytalkie

och sen lite mobiler m.m små grejjer. :)
man kände sig lite snål efter att åkt därifrån,
att vi prutat och fått så mkt extra..
vi ska dessutom få en bilbarnstol från 9mån+..
den till den första tiden har vi ju redan fått
låna från min kusin.

nu ihelgen ska vi bara hämta spjälsängen från mamma..
och sen ska vi köpa skötbordet vegga på blocket.
sen tycker jag att vi är set.

hittills har bebis inte kostat så mkt..
vilket känns bra och jag tycker om sakerna också.
barnvagnen var finare än jag kom ihåg.
visst är inga snurrande 360 hjul.. men men. :)
helt proppfull var bilen när vi åkte därifrån.. hehe :)

xoxo.

2 kommentarer:

Denise sa...

Som jag sa förut- du får vara lika snäll och generös du när du ska sälja/ge bort allt.
Mamma har varit bra på att köpa grejjer, men om hon inte har ngt emot det så ska inte jag heller ha det ;)
Jag vll ha en babysitter, det är väl det jag saknar, och en babywatcher. Och en overall! Har inga ytterkläder till lillskiten. Men det blir att köpa när den kommit ut. Jaaa... "bara" 7v kvar...

Anna Högrelius sa...

Vi har aldrig behövt en babywatcher, men så har Isadoras rum legat precis bredvid vårat så vi hör henne om det är något. :]

Shit vad billigt ni kom undan! Nästan liiiite för billigt. :P En Tripp trapp kostar över tusen kronor bara den, som ny visserligen.