Pages

torsdag, oktober 23, 2008

Fuckedup.

nu har jag haft en sån där riktig fuckedup-natt igen.
vaknade vid 2.. gick och kissa och sen tillbaka till sängen.
där låg jag och försökte somna till klockan 3.
sen gav jag upp.

gick upp och hämtade laptopen som jag surfade runt på..
laddade ner Gossip Girl och tittade på det.
sen var klockan 5 och jag var fortfarande klarvaken.
stängde av datorn ett tag och försökte sova..

när jag inte somnat på ett tag..
så gick jag upp och rensade skräplådan i köket.
sen så tog jag laptopen och gick in i datarummet/bebis rum.
där började jag sortera bland våra brända dvds.
skriva på namn och så..

hann inte direkt långt..
men nu är det iaf börjat med. :)

gick och myste med P vid 6.10 för han
skulle ändå upp vid 6.25 så jag tänkte att då kan vi mysa först.
åt sen frukost med han.. och la mig sen och titta på
morgon soffan.. till det efter några nyheter somnade jag. :)

men vaknade inte förrens för en halv 1..
suuuuck. varför har jag så här för??
jag vill inte ligga vaken vissa nätter för att sova bort dagarna sen..
eller sov lite av dom och sen gå och jobba och vara trött.
iofs slipper jag det snart.. att jobba trött allså.
men jag tror inte nätterna blir bättre för det.
suck suck suck.

xoxo.

0 kommentarer: