Pages

söndag, oktober 19, 2008

Boa.

idag har jag varit väldigt duktig..
ja P också då förstås. :)
men det började iaf imorse..
vaknade vi halv sex av ännu en morgon utan sömn.
låg där och försökte sova till halv sju ungefär
sen gick jag upp och hämtade datorn..
började skriva en att göra lista till mig själv.
blev dock en del till P också.. hehe

sen ville jag se om det var så att det skulle gå
in en ikeas Antounius förvaring som vi köpte förut.
så upp och mätte.. och då såg jag att om jag ändra om lite..
då skulle det ju funka.
så det satte jag igång med.. men när jag var klar
hörde jag en butter liten gubbe muttra om att
jag förde för mkt oljud så jag gick tillbaka in i sängen.
där jag inväntade att formel 1 skulle börja vid 8..
så jag kunde väcka P och gå ut i vardagsrummet.

när väl starten gått i F1en så somnade jag.. hehe
kanske är en idee att spela in ljudet så jag kanske somnar
av det när jag har svårt att sova nästa gång.
det här racet hade ju också varit bra då dom inte hojtade
nån gång för att det hände någe speciellt heller i loppet.

efter F1 åt vi frukost och sen bar vi ner en extra säng..
som P lånade av sina föräldrar i mars för han skulle
ha Rotary Act människor sovandes här..
och vi fick även med lite frigolit m.m som vart från spisen..
sen åkte vi till tippen och slängde det och P pratade lite
med sina uthyrda där.

sen åkte vi iväg till kvicksund för att lämna sängen och
även en pirra som lånades i somras för att bära spis med.
iaf så var dom inte hemma så vi åkte hem och rensade förrådet.
så nu har vi typ gjort så man kan gå in där..
man kan få tag på grejjer också. :)
jätte duktiga helt enkelt och jag kan redan kryssa
av en sak på att göra listan.. känns väldigt bra :)

sen har jag även lyckats att tvätta.. men då jag tvättade
tidigare i veckan var det ingen direkt tvätt det handlade om.
i lördas röjde jag även lite i lägenheten så man ser soffan m.m. :)
jag som inte brukar vara speciellt ordningsam eller
orka ta tag i såna hära saker skyller detta på en bra bieffekt
att vara gravid och ha viljan att boa.
väldigt bra bieffekt. :)

nu har vi just kommit upp från att vilat lite..
ikväll blir det nog till att se Mirrors.
Hoppas den är läskig! :)

xoxo.

0 kommentarer: