Pages

söndag, oktober 05, 2008

IKEA.

igårkväll spenderades kvällen med D..
väldigt trevligt.. vi åt pita och såg på film.
Mamma Mia och The life of David Gale blev det..
båda har jag ju redan sett men båda är ju såpass bra
att man kan se om dom.. så det gjorde ingenting. :)
åt mkt godis kändes det som.
sen hämtade jag P vid kebabhuset vid 12..

idag har vi faktiskt vart på ikea..
min lilla kompensation för att P dumpa mig igår.
men vi hitta inget jätte kul..
blev förvaring till våra garderober..
inte så himla upphetsande direkt.. hehe :)
men sen köpte vi faktiskt bäddmadrass till bebis också.
så nu kan vi.. så fort vi hämtat spjälsängen börja bädda.
dock fanns det inga fina såna spjälskydd eller va det heter.
måste köpa ett täcke också.. men sen så. :)

köpte lite spyhanddukar som M sagt är väldigt bra att ha.
hmm.. sen köpte P en läslampa.. och lite stora glas..
tråkigt nog var det knökfullt på deras restaurang..
så det blev inga köttbullar. :(

sen åkte vi till mediamark och tittade på spis..
men nee det verkar omöjligt att hitta en spis som
kostar någesånär, är 230 v och är 70cm bred.
alla är ju typ 400 v och 60cm breda. suck!

nu är jag trött..
undra om det är för sent för att vila lite.. ?

xoxo.

1 kommentarer:

Anna Högrelius sa...

Det är aldrig för sent att vila! ;]

Ett tips när det gäller fina spjälskydd är http://www.pippilotta.se/ -> Sök spjälskydd så kommer det upp fina alternativ! :]