Pages

onsdag, oktober 29, 2008

Sista Dagen.

idag är min sista dag på Flash..
känns faktiskt inget speciellt.
förut kände jag mer uppgiven.. förväntat på nått sätt.
nu känns det mer som en axelryckning.
som att jaja.. nu är det så här.. va ska jag göra nu..

det jag mest tänker på nu är om jag ska
bjuda på nått min sista dag.
menar det är ju nått jag alltid gjort när jag slutat.
både på mcd och på kontorab så bjöd jag ju på tårta.
men hmm.. jaa inte riktigt som det går att sitta
ner och fika här.. och jag har ju faktiskt fått sparken.
men förmodligen kommer jag köpa nått.

igår var P hos tandläkaren.. första gången på 8år!!
5 hål hade han.. yiieks!
han tog försäkringen där han var på nivå 7 av 11..
en annan är ju på nivå 2.
så pris skillnaden blir lite annorlunda..
470 kr ska han betala i månaden. sjukt mkt pengar.
jag vet inte om han gjort rätt i att ta försäkringen..
jag hade nog väntat och tagit den när mina hål var lagade.

xoxo.

1 kommentarer:

Anna Högrelius sa...

Jag har inte varit hos tandläkaren på 7 år, så jag gissar att jag också har en massa hål. Men det är på tok för dyrt, så jag får snällt vänta till vi har mer pengar.