Pages

tisdag, oktober 21, 2008

Virus.

meh jag har fått virus på datorn..
så den skickar i sin tur ut mer virus genom msn.
om jag skickar en länk till er öppna den inte.

P måste fixa bort det här jävla viruset ikväll..
själv kommer jag nog inte upp på msn mer än för
att testa att jag blivit av med viruset..
tänker inte utsätta folk i onödan för skiten.
blää.

första riktiga virus jag fått..
små buggar som ligger bakom har man ju fått..
men inte nått sånt här..
och såklart fick jag det av min bror.. borde vetat bättre.

xoxo.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Mhm, du gav det till mig. Bah. ;)

Anonym sa...

Vilken tur att jag inte varit uppe på MSN. Har inget virusskydd så jag hade torskat ordentligt!

Anonym sa...

Denise, det gör inget att du inte har ett virusskydd. Först när du är nyfiken nog att klicka på länken som du är rökt.

Till Lilian, du har fått det klassiska msn-viruset. Enklast blir du av med det genom att ladda ned malwarebytes antimalware, installera, uppdatera och scanna.
Du vet var du finner mig om du får problem. Detsamma gäller dina övriga msn-kontakter.