Pages

torsdag, oktober 16, 2008

Nattankar.

jag blir trött på att dessa sömnlösa
timmarna jag har på nätterna. suck.
idag struntade jag i att ligga kvar och försöka sova..
det snurrar för mkt i min skalle just nu.

känns på någe sätt weird att inte känna nått..
men det är iofs oftast så jag gör när nått händer mig.
stänger av.

men P tror jag är i chocktillstånd just nu..
det ända jag tänker just nu är alla olika jag måste ringa..
såsom fk, facket, a-kassa, chefen på flash.
egentligen borde jag även ringa den gravida som
jobbade innan mig och se va hon fick för anledning när hon sas upp.

vi får se hur det går..
jobbiga är ju att man inte kan ringa nån då och nån då..
allt måste ju typ ske idag.. för annars kanske allt blir pannkaka.
får väl känna efter sen hur det känns..
kanske kan få börja sova hela nätter sen?

xoxo.

0 kommentarer: