Pages

onsdag, oktober 08, 2008

Modiferad Sanning.

kom på att jag kanske ska tala om för er
att jag sagt till min chef nu vilket bf datum jag har.
så nu vet hon det.

vi hann inte gå in på det så jätte mkt..
gick förbi flash när vi skulle äta i foodcourten i tuna park..
och då stod hon där och jag berättade.

eller började med att hon kommenterade magen..
och jag sa att ja nu börjar det bli en liten kula..
jaa så stor är den inte sa hon.. men det är ju långt kvar..
och då berättade jag att jag fått reda på ultraljudet att bf blivit 12jan.
då sa hon oj... ja det är ju snart.

vågar jag ta bort lösen nu?
iofs så skulle nån på jobbet hitta min blogg går
det ju att läsa allt ändå och skulle då inte vara bra det heller.
gah.. vart på väg flera gånger att ta bort mitt lösen.
men jag har alltid "chicken out" men är det dags nu?

xoxo.

3 kommentarer:

Marie sa...

Tror du de orkar lägga ner kraft på att läsa alla inlägg?

Jag skulle inte orka.. om det va nån på jobbet bara sådär. SÅ intressanta är inte mina jobbarkompisar. ;)

Denise sa...

Håller med Marie. Man kanske läser de senaste 3 eller ngt... men nu har du ju iofs skrivit igen att du ljugit så, haha. Vänta några inlägg, sen ta bort.
Fan, jag tittar på en dvd om dagen med Gilmore girls. Riktig favorit har det blivit. Vad ska jag göra sen då när den är slut? :( Vad ska jag titta på när jag är Föräldraledig??!!!

Marie sa...

Denise ffs, när du är föräldraledig så ska du sova! ;)