Pages

onsdag, oktober 01, 2008

Ovisst.

fick inte nerskärda timmar..
men det fick jag inte för då hade min provanställning
gått över till en fastanställning och det var hon inte redo för.
hon sa även att som det såg ut idagsläget så skulle
jag inte få en fastanställning och om jag får det..
så kommer dom dra ner mina timmar.
men detta kommer jag inte få veta förrän i slutet av den
här månaden eller början av nästa.. ca 14 dagar innan asså.

väldigt väldigt weird.
vet inte om jag ska vara glad för att de inte skärde ner
min timmar eller ledsen för att jag förmodligen inte
kommer få fortsätta som första säljare efter den 18/11.

hur dom skulle göra visste hon iaf inte..
dom skulle dock inte anställa nån ny.. utan bara ha inhoppar.
men ärligt talat verkade hon inte veta.

nu kommer det ju till det att sticka fram en ansökan om hp..
det känns inte som det skulle gynna mig direkt..
låter ju helt enkelt inte som jag vill jobba då.
och blir jag arbetslös efter den 18de då är jag ju inte ens berättigad.
gah what to do, what to do....
och sen hade jag tänkt att söka semester för slutet av dec..
menar jag kanske inte ens är kvar.. suck.
planering.. va är det?

en konstig kommentar jag tyckte hon gav mig var
"att jag tycker det är lite olustigt att sitta och prata
om det här med dig när du är gravid.. "
jaha..? va ska jag svara på det.. jag sa typ inget.

xoxo.

3 kommentarer:

Anonym sa...

varfor sa hon sa? vad va hennes poang? gillar hon inte gravida kvinnor? jag fattar ingenting, tyckte den dar kommentaren var helt onodig och nastan oforskamd, eller kanske to.m. diskriminerande? det ar val annu viktigare att diskutera framtiden nar du just ar gravid (bade for din skull OCH foretagets), forstar inte det "olustiga" i det, det ar ju som det ar. nu blev jag lite sur har borta :P kram pa dig.

Denise sa...

mmm, fattar nog inte heller vad 17 hon menade...

Anna Högrelius sa...

Öhh, hon verkar ju inte helt vettig den där kvinnan.