Pages

lördag, oktober 18, 2008

Suck.

nee jag fick inte förlänga till den 18 nov..
vet inte varför.. fick bara svar genom fax..
och jag hade ingen större lust att ringa och fråga.
suck.

har iofs skickat in papprerna som fk skulle ha från arbetsgivaren
om inkomsten och där står det till den 18nov.
kommer väl skita sig då de ska ha några papper till eller nått.
suck!

förövrigt var jag igår efter att ha slutat 19 och mumsat i mig kina..
på ett impulsbesök hos M där vi kollade på Idol.
Hennes lilla buspojke ville inte sova alls han.. hehe :)
verkligen klarvaken och glad hela tiden. myspys.

idag ska också jobbas.. de 8de sista passet..
är väl bara till att börja räkna ner nu.

xoxo.

3 kommentarer:

Anna Högrelius sa...

Åh, vad trist! Dumma Flash. :[
Hoppas allt löser sig! Stor kram. :]

Anonym sa...

Helt vanliga simpla gaffelkakor..2 dl mjöl, 2 msk socker, 50 g smält smör..mixa ihop..rulla små bollar o lägg på plåten, tryck till me gaffel..175 grader 10 min i mitten av ugnen
Inte så förtjust i sötsaker men dessa är goda :)

Denise sa...

Åh vad irriterande att de kan göra sådär! Hmmm.. vet att man ska ta itu med saker själv, men om inte du orkar ringa till dem- kan inte Patrik det? Han är ju lite mindre känslosam och kan snacka för sig? Du måste ju fått en anledning till varför den slutar tidigare iaf, eller?