Pages

onsdag, oktober 01, 2008

MammaMu.

hum.. börjar undra om man ska
kunna få ut så mkt råmjölk så här tidigt.
eller mjölk och mjölk.. någe gulaktigt glidmedel liknande vätska. :)
visst jag har alltid kunnat klämma ut nån droppe..
eller alltid och alltid.. de senaste 5 åren iaf.
men nu.. shit.. det rinner ju och jag skulle kunna
klämma ut hur mycket som helst.
man undrar ju var det kommer att sluta..
menar när ungen kommer ut lär det ju bara bli mer.

inatt var inte jätte rolig..
vaknade varje gång jag behövde vrida på mig för
jag hade sån himla värk där nere.
och 3 ggr var jag upp och kissade.

men men börjar inte förens 15 så det går ingen nöd på mig..
dock kommer personalansvarig från lund idag..
och pga butiken går så dåligt kommer mina timmar att dras ner..
inte direkt det jag tänkt mig nu innan..
min provanställning tar slut..
men jaa vi får se va som händer.

xoxo.

2 kommentarer:

Denise sa...

Inge roligt att butiken går dåligt... men Flash är lite av en smygis. Gick aldrig in dit själv =( Hur 17 räknar du ut din SGI när du har olika timmar???

Marie sa...

SGI räknas nog ut på årsinkomsten.. så det blir nog vad hon tjänat på hela året. Tror jag.