Pages

onsdag, oktober 15, 2008

Äntligen!

så har vår nya spis kommit. :)
och våran gamla har blvit utlagd på blocket..
den verkar faktiskt tom. blivit såld redan.
så jag har fått i uppgift..
medans P är och hjälper min bror med hans nya flatscreen tv..
att göra rent den.. vilket inte lockar speciellt mkt.

men jag måste väl ta tag i detta..
annars vet jag en gubbe som kommer vara
sur när han kommer hem.

det bävar jag nog mest nu när jag blir arbetslös..
hur P tycker jag ska utnytja all den lediga tid jag har.
jag känner att november kommer bli en jobbig månad. :/

xoxo.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det är nu tiden för vila inträder. Hälsa Patrik det. Han är så noga med att du inte ska sitta bredvid rök etc etc, men vila är också viktigt, han verkar inte ha förstått det.

Anonym sa...

Håller med Marie fullt ut! Vila är numero uno för att du ska orka med en knott sen! Jag är ledig från den 14 nov... oooHhh vad tid vi kommer ha att bara sitta och titta på DVD och gå promenader och gå på stan och fika och och och ;)

Anna Högrelius sa...

De andra två har redan skrivit det men visa Patrik våra kommentarer: Du ska vila! Att vara gravid är en ordentlig omställning för kropp och själ. Du befinner dig i tredje trimestern och då ska du ha lugn och ro omkring dig. Jag hoppas att han inser det, annars får han gå en kurs hos Robin! Jag inser mer och mer vilken himla tur jag haft med allt stöd Robin gav mig under graviditeten (och efter). Jag behövde aldrig städa eller laga mat. Jag bar ju på hans barn, det räckte. ;]