Pages

fredag, oktober 03, 2008

12 timmar.

vaknade för ett litet tag sen.. sovit typ 12 h.
P och jag gick och myste redan vid 20..
och myste och pratade rätt länge till typ 20.40.
sen somnade vi.

jag var uppe och vid 2 eller nått och kissa..
sen har jag fått sova.. såå himla skönt.

imorrn är det bf 100 och det var tänkt att
jag och P skulle fira det på nån restaurang..
tom Ps idee.. men nee nu har han bestämt med Kop.
så jag blir själv.. eller nee D och jag hittar på nått. :)
fick just den infon. :)

xoxo.

2 kommentarer:

Denise sa...

Jag undrar ibland hur du kan acceptera att Patrik gör sånna där blunders. Jag hade blivit tokförbannad och vägrat prata med fanstyget =) Bra för mig iofs eftersom jag får umgås med dig, men ändå.. grrr...

Anna Högrelius sa...

Hehe, jag säger som Denise - hade också blivit skogstokig. Men skönt att du tar det så lätt. Inte bra att hetsa upp sig! :]

Åhh, jag vill också kunna sova 12 timmar. Det får bli om sisådär 13 år.. ;]