Pages

torsdag, oktober 30, 2008

Första Dagen.

idag fick jag följa med M och hennes mamma och mormor
till västerås och gå på Ikea och Billiga Nisse.
Så himla skönt att man slapp sitta hemma så här
den första dagen av arbetslösheten..

och nu vet jag dessutom va jag ska göra imorrn.
fixa till i ena hallengarderoben där jag har lakan, handdukar m.m.
eftersom jag köpte yttligare en Antonius förvaring. :)

Sen var vi också på billiga nisse som jag faktiskt aldrig
varit på och oj oj oj va mkt saker som fanns där.
favoriten var helt klart en sjungande julpingvin som dansade. hehe :)
dom hade massviss med jul saker..
kan det inte få bli jul snart.. känns som jag väntat i evigheter redan.

en liten knäpp sak hände ju förståss..
insåg när vi stod i kassan till ikeas restaurang att jag glömt
plånboken hemma bara för jag betalade räknningar igår
och då behöver man ju ett av sina kort till den där dosan.
så M var snäll och ställde upp och lånade mig lite pengar.
de ska hon få tillbaka fortare än kvickt. :)

xoxo.

0 kommentarer: