Pages

måndag, januari 05, 2009

1 Vecka.

verkar inte komma nån bebis idag..
kanske imorrn.. men det är ju ändå 1 vecka kvar till BF.
dock verkar kanske kroppen tömma sig..
eller så har jag bara ätit dåligt.. hehe
menar äta mesta dels av en kladdkaka kanske inte är det bästa.
iaf skönare än att vara hård som jag varit.
to much info? ehh! :)

idag har M, P och D varit här med respektive bebis.
vi pratade, åt kladdkaka och gosade bebis. :)

efteråt tog jag mig en lite nap..
gick faktiskt upp samtidigt som P (vid 7 am.)
så jag tyckte jag faktiskt jag var värd en. :)

imorrn ska vi tydligen på släktlunch hos Ps föräldrar..
några släktingar från sthlm kommer dit.
sen ska vi som vanligt på tisdagar till mamma och äta där..
väldigt lyxigt att slippa laga nån mat imorrn. :)

btw glöm inte att gissa vilken dag som är poppardagen!! :)

xoxo.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Aaaha! Kroppen brukar ju fixa det där med att tömma sig.. Kanske är på G! =)