Pages

onsdag, januari 07, 2009

PopparDan Nr.2

det är många bud i hällerud.. eller hur går det? :)
ni är en del som gissat.. finns det fler?
man får ta samma datum som nån annan..
annars skulle det kanske bli lite tråkigt.

5/1
6/1
7/1
8/1

9/1
10/1 Milla.
11/1 Louise Caroline.

12/1 Sofia. (Beräknat Födelsedatum.)
13/1 Linnea.
14/1 Marie, tror dock även på 17:de. P tror.
15/1 Kristian.
16/1 Ämma.
17/1 Camilla.
18/1 Pethra.

19/1 Denise, hoppas dock på tidigare.
20/1
21/1
22/1
23/1
24/1
25/1

om den inte kommit blir det igångsättning 26 senast 27.
när tror du bebis ser dagens ljus? :)
uppdaterar listan kontenueligt.

xoxo.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kristian tror 15:e. =)

Anonym sa...

Haha finns många åsikter om dessa barnvagnsskyltar..men Patrik ville så gärna ha en och jag har inget imot dom..tycker den blev söt..fanns många sätt att variera den på :) Vi har dte super mysigt..detta är verkligen dte bästa jag gjort i hela mitt liv!!! Förstår att ni längtar..hoppas eran bebis kikar ut nu snart :)
jag gissar att eran bebis kikar ut på BF-dagen :)

Anonym sa...

hej hej! nu följer ja din blogg med största intresse! hoppas bara den kommer ut snart, när ja såg magen såg den ganska tung ut :) Men jag tror iaf att den kommer den 10: massor me kramar Milla