Pages

fredag, januari 23, 2009

Sisådär.

sakta men säkert tror jag det går framåt..
är nere på värk var 9 minut ungefär..
men det känns som man inte gör annat än att
vänta på att nästa värk ska komma och när den
kommer vill man inte annat än att den ska sluta.
gör ont i lite över 1 minut.

just satte på mig tens maskinen..
vet inte om den hjälper.. men jag tror det..
eller jag vet inte.. fick just en värk och njaa..
trodde ju värken skulle vara i ryggen..
det är lättare att fästa dom där ju.

man får ju inte sätta det på magen heller..
även om hon på förlossningen.. ja jag ringde dit för att typ
kolla läget eller nått.. folk sa att det var en bra ide.
iaf hon sa att man kan fästa dom precis nedanför och vi ljumskarna.
men det är svårt när jag inte ser var jag kan fästa dom.

är arg på P.. hade hoppats att han skulle komma hem på lunchen..
göra mig sällskap en timma.. men jag vet inte ens om han
kommer hem innan 17.. eller jo om mitt vatten går eller nått..

vill inte prata med nån heller.. känner mig bara så stressad då..
tänker "måste hinna prata klart innan nästa värk.."
eller "om jag inte får en värk snart kommer dom inte tro mig"

fuck.. hade just min värsta hittills..
och den var bara 6 min sen förra.
slet av mig tens skiten då.. jag får det inte att funka..

gah.. snart går dom väl tillbaka och är varje kvart eller nått.
för i förmiddags la dom sig lite så jag
kunde vila en stund efter att ha duschat.

nee se mera gilmore girls kanske..
nu är bebis arg på mig också.. sparkar mig på revbenen.
trodde jag skulle vara gladare än va jag är just nu.

xoxo.

8 kommentarer:

Anonym sa...

men säg åt P att komma hem ffs! ställ lite krav. skitsamma om han inte kan göra nåt, vilket han kan för han kan massera dig, det är stöd som hjälper mest.

Anonym sa...

Tycker oxå de! Vet hur det va att gå igenom hela proceduren själv. Enda sällskapet var Felix o han blev bara ledsen varje gång jag fick ont av en värk.

Men antar att han är med dej nu ;)

Några framsteg med värkarna förresten?

Anonym sa...

Gaaah... Vill att det ska vara klart däruppe nu så man fått veta att allt gått bra. Lycka till! Kramar!

Anonym sa...

Åhh! Hoppas allt går bra nu!
Snokat reda på att ni åkt i till FL. Hihi!

Verrix sa...

Vad blev det för ett litet underverk? o så nyfiken. hoppas allt gick bra och att ni mår bra allihop. Längtar efter bilder ;)

Kram på er

Anonym sa...

GRATTIS säger ja & Pär! läste mig till att ni fått en flicka :)

Anonym sa...

ville bara säga ett jätte grattis till ny tillskottet! hoppas allt har gott bra. o så hoppas ja på många bilder. :) kramar Milla!

Denise sa...

Meh! Du skulle sagt att du inte ville prata i telefon, då hade jag kunnat lagt på direkt! =)