Pages

tisdag, januari 27, 2009

Hemma.

då var BB-tiden över och vi har nu landat hemma.
men kommit till ro kan jag inte säga att vi har..
vi klev in genom dörren 16 och 5 min efter plinga det
på dörren och Es kusiner och faster kom på besök. :)
sen bar det av till mamma och få mat i form av tacos. mumma!

vid 20 kom vi äntligen hem och jag hoppa in i duschen..
satte också på ett omgång med tvätt då tydligen
fick vi som välkommen hem present av hsb att
vattnet och värmen kommer vara avstängd imorrn
mellan 9.30 - 16.00.. väldigt lägligt måste jag säga. humf!
hur ofta brukar dom stänga av hela dagar egentligen!?!

men det är ändå skönt att vara hemma..
även om jag ser att jag måste röja lite imorrn..
förstår inte.. har för mig att jag dona rätt mkt i slutet
men inte ser jag det just nu.. dock är det bara ytskikt..
så det ska gå fort.. har ju dessutom P hemma nu. :)

xoxo.

0 kommentarer: