Pages

måndag, januari 26, 2009

Skumt.

har väl aldrig egentligen tyckt att min fötter
är särskilt vackra.. men i slutet av graviditeten
var dom hemska.. det var som 2 stora fyrkantiga kolosser.
men nu ni.. ni ser man mina fotknölar igen..
jag har fått mina fötter tillbaka! :)

magen är ju en annan sak som har förändrats sen E ploppa ut.
har ni sett click? där adam sandler vaknar upp ur koman
och kan typ flippa eller va man ska säga med magen.. hehe :)
typ så kan jag med.. den är så konstigt degig..
även fast jag försöker spänna magmusklerna..
okej några värsta magmuskler har jag väl inte..
men man brukar ju ändå kunna spänna den lite hård.
ser dock fortfarande gravid ut.. om än inte som i slutet.

konstiga grejjer kommer ut en också.. äckelvarning!
igår såg det ut som jag fått ur mig en del av min lever i
den stora bindan man måste ha på sig pga allt blod som kommer
från såret där livmodern brukade sitta..
den blodigel liknande saken var dock bara kogulerat blod tydligen..
fullt naturligt allså.. som allt annat.

detta kanske är bland de skummare inlägg man skrivit..
men va gör väl det.. hehe :)

xoxo.

2 kommentarer:

Denise sa...

Det är härligt avd man blöder ur sig saker i de där schyssta blöjorna de första dagarna ;)

Anna Högrelius sa...

Haha, de där blöjorna ja! Jag blödde i 7 veckor totalt efter förlossningen. Såååå jäkla jobbigt!