Pages

tisdag, januari 06, 2009

Hockey.

sitter och tittar på junior VMfinalen i Hockey..
inte så mkt för att jag är nån fantast,
utan mer för att P ville kolla och det är
lite mysigt att sitta och titta med han. :)

får se hur lång tid jag håller innan jag ger upp..
sängen kommer nog locka väldigt snart.
men än är det bara försnack..
så lite hockey ska jag väl försöka se.

dock tror jag ju inte sverige kan vinna
mot kanada i just kanada.. men men
är ju alltid roligare om dom då skulle vinna.
men kanada har ju redan efter typ 50 sek fått in ett mål..
så det här lär dom som sagt inte vinna.

btw så boxade bebis till P rejält inne i sängen..
han låg och puffade så bebis inte skulle lägga tillbaka
sin hand där den hade den hela tiden..
och bebis buffade tillbaka.. sen verkade den blivit riktigt sur..
för då flög det ett starkt slag så P inte vågade puffa mer..
hehe nee inte jävlas med bebis inte. :)

xoxo.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Don't mess with the baby! Det är ditt temperament på den alltså ;
)

Anonym sa...

Förresten- jag trodde det var den här tjejen som vann top model
http://en.wikipedia.org/wiki/Carmen_Kass
Tyckte jag såg henne i reklamen för top model- men jag hade fel. Av ngn anledning så visste jag vem som vann säsong 10 nu när jag såg bilden på henne. Jag måste ha sett den säsongen på en annan kanal tidigare...