Pages

tisdag, januari 20, 2009

Tjugotvå.

idag försov sig P.. skulle vilja säga stackarn..
men hans egna fel.. hade kunnat bli ännu längre..
om jag inte frågat hur lång tid han skulle snooza egentligen.
han hade lovat att han skulle vara på jobbet 7..
av vilken anledning missade jag.. men hur han kan lova det..
det förstår inte jag då vi lika gärna kunde varit på förlossningen.

inte för att det kommit någon bebis.. men ändå.
undrar om den kommer den 22dra..
P och jag blev tillsammans det 22 juni..
jag tog körkort den 22 april.. jag är född den 2 sep.
2 är helt enkelt min siffra.. och 22 ännu mer.
kanske bebis ska ta och komma den 22dra.
vi får se.. orkar inte gissa mer.

nee nu ska jag nog sätta på en Gilmore skiva..
jaa jag fick en ny box igår.. väldigt snälla.. iaf ägaren..
där på skivlagret.. fast jag tagit bort plasten.. fick jag en ny box. :)
det är bra service tycker jag.. var ju inte mitt fel att boxen var sönder.
mitt fel iofs att jag inte såg det i tid.

nee nu är det dags att gå in i min egna lilla förmiddagskoma.

xoxo.

1 kommentarer:

Verrix sa...

Skulle ju va passande på så vis om den kom den 22. :)