Pages

torsdag, januari 29, 2009

Lapptäcke.

igår natt var vira vaken himla mkt..
och sen hade jag lite problem då det är bäckmörkt
i vårat sovrum.. så jag kunde inte se henne.
så fick hela tiden när hon lät tända..
ibland lät jag det vara tänt och så sov vi så..
men det blir ju aldrig bra.

på morgonen sen åkte vi först förbi Kontorab
och visade upp henne och fortsatte sen till Arena.
efter det åkte vi till nordea och fixade checken jag
fått av FK.. shit va mkt folk det var där!
sen bar det av till ljuspunkten där vi köpte en 7w glödlampa..
så vi ska kunna ha på en lampa hela natten så man ser henne.

när vi kom hem så la jag mig och vilade i 1½ timma..
och efter att jag gått upp gick P och vilade. hehe
fick efter nån timme upp P så jag kunde baka lite kladdkaka..
för vi skulle ju få besök sen av M&K och V. :)

vid 16 ungefär kom dom och vi fick finaste presenten..
ett underbart lila lapptäcke.. det är såå himla fint!
sen fick vira även en söt lila hund av M&R. Tack! :)

på kvällen sen så vilade jag lite till för vakenperioden
brukar ju börja vi 23 och sen är hon vaken ett bra tag.
dock så sover hon nu så man kanske ska passa på och sova med.

för snart är det väl dags att amma igen.
vet inte varför men helt plötsligt så har hon svårt att få tag..
eller hon är slö och tar bara in vårtan i munnen och vill
inte riktigt öppna munnen så stort som hon behöver..
men efter lite krånglande så fixar det sig oftast..
en rolig sak som hände under kvällen var att hon
bajsade ner P.. hehe.. jag kunde inte sluta skratta. :)

xoxo.

Fint Brodyr.

Vira på finaste lapptäcket!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att ni gillar det!

Anna Högrelius sa...

Oj, vilket superfint lapptäcke! :]

Haha, Isadora kissade ner Robin vid två tillfällen som liten. Mig har hon missat. :]

Verrix sa...

Åh vilket fint lapptäcke. riktigt snyggt. o dina färger :D
Lite avis faktiskt. Fick aldrig nåt så fint när mina va små. hihi!
Snälla vänner du har ;)

hahaha! har aldrig blivit på bajsad eller kissad. vilket är rätt ovanligt. hehe! Iof blir man lite mer varnad när man har en pojke, syns på snoppen när kisset är på g. ;)

Hoppas allt är bra med er. Hon är ju såå söt er lilla Elvira!
Kram kram