Pages

torsdag, januari 22, 2009

Halmstrån.

dagen har gått men inte mkt mer har hänt sen i natt.
visst.. lite varannan gång jag gått på toa får
jag ut lite blodstrimmigt slem.
men det är inga mängder.

tror jag kankse hade nått som var kanske en värk..
men kan lika gärna vara ingenting.
väldigt lätt värk om det nu var en..
blev hård om magen som när jag får en sammandragning..
men var då samtidigt lite öm över venusberget..
vet dock inte om det berodde på att jag satt på min pilatesboll..

just nu sitter jag på den igen..
men jaa får lite ont i bäckenet som när jag sover..
och just nu lite ont i ryggen..
men tror det är för jag sitter böjd med den.

snacka om att man griper efter halmstrån nu..
varje liten sak ska analyseras till tusen.. haha :)

förövrigt ryker nu babytickern och gissningslistan..
de har gjort sitt tycker jag.

xoxo.

0 kommentarer: