Pages

söndag, januari 11, 2009

Slappardag.

nee månen den hjälpte inte ett dugg..
just ätit en ananas.. nu får det vara nog med det.
tog riktigt emot innan jag började äta den..
munnen minns vilken pina den hade efter förra ananasen.
den här gången drack jag mycket vatten till så det verkar gått bättre.

idag har varit en riktig slappardag.
och inte mig emot då jag varit väldigt trött.

vi får se va som hittas på ikväll..
förmodligen ingenting.. såg på Bolt igår
och den var himla bra tycker jag. :)

xoxo.

2 kommentarer:

Denise sa...

Sluta håll på med dina igångsättningsmetoder. Jag tror du blir stressad av att hålla på med dem, och stresshormonet MOTVERKAR förlossningen. Ligg lugnt och titta på tv och ät saker som är goda och inte förstör munnen så kommer lillplutten snart!!!

Sofia sa...

vad jag har läst så är det 8 st annanaser man ska trycka i sig för att det ska sätta igång..huga! ta dte lugn bebisen kommer när den är redo :)