Pages

måndag, januari 12, 2009

Beräknad Födelse.

jaa idag har vi allså kommit fram till dagen
då bebis var tänkt att komma ut.
just nu ser det inte så ut.. men vem vet kan kanske gå snabbt.
känns ändå lite konstigt.
bebis är nu helt och hållet klar bakad..
jag har varit gravid i 280 dagar, 40 veckor.

idag ska jag till BM och kolla så allt är bra..
sen ska jag och P åka och titta på en bil.
tror inte det blir att köpa den.. men P tror att
det är den här bilen vi ska ha sen..
så då kanske det är bra om jag ser en.
dessutom är den här lila..
vilket kan betyda att jag förälskar mig i den bara pga färgen..
vilket kanske inte är så bra.. hehe :)

xoxo.

1 kommentarer:

Verrix sa...

Vilken fin mage du har. :D
Min var full med bristningar. hehe. Inte så fint. Varken då eller nu. Du hade tur du :D

Hoppas det sätter igång snart, (men gärna efter ni tittat på bilen) Så lillen kan komma idag eller imorgon som jag sagt. hehe!

Håller tummarna för dej