Pages

fredag, januari 16, 2009

Envis.

så nu har jag äntligen vaknat upp ur förmiddagskoman.
men mycket mer sker inte här hemma.
idag är det ju ändå freda.. så det vore bra om det
kom igång nu för då kunde P var ledig längst.

ska bli skönt att han ska ta först 5 hel dar
och sen 10 halv dar.. då kommer han jobba förmiddagar..
sen kommer han hem till mig och bebis resten av dan. :)

snart drar jag till drastiska metoder för att få igång det här..
inte för jag egentligen tror att nått funkar..
jag har en envis bebis.. då det är en egenskap den lär ha..
då båda dens föräldrar har den egenskapen har jag svårt
att se att genlotteriet missade den egenskapen.
vore bra om den gjorde det.. men iaf..
jag har en envis bebis och den kommer när den vill..
men jaa om man ändå kunde göra nått för att hjälpa den på vägen..

xoxo.

2 kommentarer:

Anonym sa...

enda som är roligt är väl att köra färdknäpp på färdknäpp. höhö

Anonym sa...

Ja förstår att du känner dig färdig med din grviditet nu. Men se det som nånting positivt oxå för du kommer att vra sååå redo ör förlossning att du inte kommer att få panik när de sätter igång utan mest känns en lättnad:) såkände jag iaf haha. Klart vi måste ta o ses! Ja är ju ledig så jag kan ju ta mig lite enklare, bara min skrutt lyckas hålla sig frisk så att vi inte smittar din lilla mini. Håller tummarna för att den kommer snart. KRAMAR