Pages

torsdag, januari 15, 2009

Internet.

nu är det fixat så jag kan surfa på BB.
okej okej.. jag kanske är lite skadad.
men inte som jag kommer sitta där imassor.
vill bara kunna komma åt internet.

menar jag kommer surfa på laptopen genom mobilen..
så det går ju inte speciellt fort..
saktare än när man hade 56k modem..
men det struntar jag i. :)

nu kommer ni iaf få bilder och uppdateringar om bebis
redan från kanske inte första dan.. (men who knows)
men iaf från andra dan..
som sagt jaa jag vet att jag är skadad.. Skjut mig! :)

xoxo.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kul! :) Har du fått några känningar än? Vilken BB ska du föda på förresten?

Verrix sa...

Nää. Det är bra med internet skadade människor. ;)
Se på mej bara. Vad vore livet utan datorer o internet? (iaf på sent på kvällarna o när barnen är på dagis)