Pages

fredag, januari 02, 2009

Hallonbladste.

då har jag druckit min första kopp hallonbladste..
detta är nått som tydligen ska sätta igång
förlossningen eller ska ge sammandragningar..
göra så livmodern börjar träna.
sen ska det väl också göra att man drar ihop sig
snabbare efteråt och andra bra egenskaper.

inte kännt nått än..
men jag är ju så otålig när jag gör sånt här..
vill ju alltid känna nått på en gång.
sen är det ju inte vetenskapligt.. utan myt.
precis som färsk ananas som jag ska inhandla idag. hehe :)

andra saker som att tvätta fönster och gå i trapper myter..
dom struntar jag i.. det är ju saker som är jobbiga. :)
försöker få P att färdknäppa också.. men det går väl sådär.. :)

xoxo.

3 kommentarer:

Verrix sa...

Prova inte basilika te. det gjorde jag i flera dagar o hände inte ett smack. blev bara skadad förlivet, tål varken lukten eller smaken längre :( (iof gjorde jag på torkad basilika, man kanske skulle ha färsk)
Har ni provat att ha massa sex. sägs att det ska funka bra. speciellt om man får orgasmer. de ska sätta igång allt har jag hört. + sperman ska oxå ha en viss effekt.
Har ej själv testat så ja vet inte om det funkar. hehe!

Anonym sa...

Hihi, jag åt en hel färsk annanas igår men det hände ingenting... :(
Var köper man hallonbladste någonstans? :)

Anonym sa...

Tack för länkarna! :) Ska nog ta och köpa ett paket, just att det hjälper livmodern att återhämta sig låter himla bra! :)
Smakar det gott förresten?