Pages

torsdag, januari 08, 2009

Inget än.

just kollat klart på Forrest Gump..
det är en himla härlig film. :)

idag har jag fikat med en gammal klasskamrat, M.R
hon har det lite krångligt med sitt ex..
jobbigt sånt där när det är färskt.
inte mkt man kan säga heller för att göra nått bättre.

vi var iaf på Tuna där jag hämtade upp
boxen med alla säsonger av Gilmore Girls.
den var inte särskilt billig på skivlagret..
men va inte så mkt jag kunde göra..
fick ju massor med boxar därifrån så jag hade
presentkort på en 800 kr där..
sen använde jag också min julpengar som jag fått..
jag fick ändå betala en del själv.
men nu har jag den iaf.. nu lär inte resten av tiden
som jag måste vänta på bebis ta speciellt lång tid.
kan ju helt enkelt spendera dagarna med att kolla på det.

sen köpte jag även 2 pyamaser med grodor på till bebis..
kom på att jag inte har några pyamaser..
och tydligen är det en bra sak att ha.
handlade även 3 ammningstoppar till mig själv också.
så nu borde jag klara mig ett tag iaf. :)

när jag lämnat av M.R så åkte jag förbi mamma
och hämtade kvittorna till smyckesskrinet jag fick..
ska byta in det jag fick av henne och Ps föräldrar..
då hennes var tvunget att stå upp och det andra för litet.
får väl åka förbi tuna eller nått imorrn igen.
jaja vi får se va jag gör.

pratade lite med mamma..
hon hade inga som helst känningar innan vattnet gick
för henne med mig.. så vi får hoppas att det sätter igång
så för mig också.. eller njaa..
tror nog jag vill ha värkar först och att vattnet sen går.
men inget jag kan styra över..
iaf ingen bebis den 8 januari heller..
imorrn är det freda.. och den dagen jag vill att det ska sätta igång.
vi får se.. jag håller er uppdaterade :)

xoxo.

2 kommentarer:

Denise sa...

Forrest Gump är härlig! Just nu kan jag bara säga- njut av tiden innan bebisen kommer ut. Jag är så trött att jag inte vet var jag ska ta vägen =(

Anna Högrelius sa...

Forrest Gump är av de bästa filmerna som gjorts! Man blir så glad av den. :]

Hehe, håller med Denise - njut! Jag är fortfarande skittrött, haha. :]