Pages

torsdag, januari 01, 2009

Skrattkväll.

igår var alltså sista dagen på året..
jag och P gjorde räksmörgåsar.. 4 mackor med 1,5kg räkor..
och ändå kändes det som det knappt var några räkor. hehe :)
gott som attan var det iaf.

sen åkte P iväg och skjutsade sina föräldrar..
och sen åkte vi till M&K där vi skulle tillbringa kvällen.
när G&K kom så satte vi igång med TP..
det var himla jämt.. men i slutenden vann pojkarna.

sen körde vi lika par leka bäst..
och P kom inte ihåg var vi kysstes för första gången..
han erkände sen efteråt att det var himla dåligt av han..
menar vi förlovade ju oss på exakt samma ställe och tid 6år senare.
jaa ibland är det väl helt enkelt stopp i hjärnan.

sen var det dags för klockan att slå 12..
och försökte verkligen få till en gottnyttårpuss på kort..
men K visste inte riktigt hur kameran funkade..
istället blev jag och P lipsynkade i nån minut.. haha :)

efter det körde vi någe spel som hetta A till Ö eller liknande..
man fick olika kategorier och sen så skulle man komma på
så många olika saker på bokstäverna..
iaf det var roligare än det låter. :)

efter det körde vi Med andra ord..
när vi var klara med det var klockan nästan 2.
så det var bara att bryta upp.. för shit va trött man började bli..
menar bebis måste verkligen undrat va vi höll på med ibland..
har nog inte skrattat så himla mkt under graviditeten förut..
höll nästan på att kissa på mig.. men shit va jag knep.
lite muskler har jag tydligen kvar. hehe :)

sen åkte vi och hämtade Ps föräldrar som var hos några
vänner påvägen till hållsta..
så innan vi fick med dom.. skjutsat dom till kvicksund
och kom i säng var klockan tjugo i 4.

har varit himla seg idag..
hade ju tänkt att avsluta toan idag.
men det får helt enkelt bli imorrn.

snart ska vi åka iväg till arlanda och hämta min mamma och J.
som kommer från kanarieöarna.
hoppas er nyårsafton var lika bra.. :)

xoxo.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad härligt att skatta så mycket, det behöver man verkligen ibland! :) Själv drack jag 2 glas skumpa igår och hoppades att alkoholen skulle hjälpa lillen på traven på väg ut men icke sa nicke. Blev istället party i magen, haha!

Tack för tipsen om profylax, ska tänka på att blunda när jag andas så kanske det känns bättre! :)
Har du gått kurs eller har du också övat hemma?

Anonym sa...

Det är ju viktigt att man gör sina knip övningar. speciellt i slutet av graviditeten så man inte går o små "läcker" sen. hehe. Så skratta mycket är ju en bra koll på om man gjort sina övningar. hehe.
Jag går ff o gör knip övningar i mellanåt. fast det är över 3årsen ja fick casper.. det liksom bara blir så. hehe!