Pages

onsdag, januari 07, 2009

Natten.

natten var ingen höjdare..
gick och la mig för tidigt vid lite över 20..
och vaknade sen igen vid 23.. var upp då och tog mig lite te..
vid 23.30 vaknade P till och sa åt mig att komma tillbaka till sängen.
dock kunde han heller somna om så där låg vi och myste..
sen började P läsa och jag försökte sova.

tror jag börjat snarka lite halvt..
men jag vaknar typ varje gång jag ska typ sätta igång..
så jag hinner med en snarkning och vaknar sen.
väldigt jobbigt för att bli väckt precis när man ska sova..
och sen vet jag inte om teet var en sån super idee sådär sent..
gick på toa XX antal gånger i natt.
ont som 17 har jag också i min höft och bäcken..
tror jag ska knaka sönder varje gång jag ska vrida mig eller gå upp. :(

nu har jag varit vaken sen Ps mobil ringde lite innan 7..
funderar på om jag ska ta mig en lite tupplur såhär på förmiddagen..
längre än 12 kommer jag ändå inte kunna sova
då P kommer hem för att äta lunch runt då.

men jag tror jag ska ta och kolla på ett Gossip Girl avsnitt först.
såg att Lost är på intåg igen den 21 jan..
måste nog uppdatera mig lite. :)

xoxo.

0 kommentarer: