Pages

tisdag, januari 06, 2009

Släktdag.

åhh va jag är trött.. vill sova..
men försöker hålla mig så jag kan somna gott om nån timme.

idag var åkte vi till 12 till Ps föräldrar där
en hel del sthlms släktingar var på besök.
där bjöds det på "snittar" och lite cider..
sen skulle det ut och gås till landet..
jag orkade bara till bryggan sen gick jag P tillbaka.
var helt kall om låren så jag fick stå framför brasan
för att värma upp min rumpa och lår när vi kommit tillbaka.
1h var vi nog ändå ute och gick.. även om dom andra gick mkt längre.

när alla andra kommit tillbaka och så..
så låg jag mest och lyssnade på olika diskutioner om
bussar, bilar, laptops m.m.
sen blev vi bjudna på lutfisk och tillbehör.
himla gott.. men vi var ju sen länge bjudna till mamma på mat.
så var inte så jag kunde lassa i mig så mkt.

efter maten kunde vi inte vara kvar
särskilt länge utan vi åkte till mamma.
där blev det spagetti och köttfärssås.. en stark sådan.
kanske inte för vanligt folk men för mig..
så jag räknar till mig en igångstartar myt där.. + te och promenad..
det känns som jag kan vara nöjd över mina
ansträningar på det planet idag.

nu är det bara att invänta att klockan ska bli typ 21 eller nått..
så man kan gå och nanna kudde.. *längtar*

xoxo.

0 kommentarer: