Pages

torsdag, januari 15, 2009

Ingen Panik.

den här tröttheten tar kål på mig..
är så himla trött på förmiddagarna så just nu
finns bara att ligga i soffan och sova bort dom.

usch idag måste jag gå ut.. ska handla.
frågan är om jag verkligen är lat.. och tar bilen till ica..
eller om jag faktiskt ska försöka mig på att gå dit.
att ta sig dit är ju inga större problem..
problemet blir sen när man ska bära en kasse hem.

vilka problem en lite gravid människa kan ha.
och ni som är oroliga över att ni ska gå och undra om
jag fått åka upp till förlossningen eller inte.

så kan jag nog nästan lova.. att jag kommer skriva här
innan jag åker upp.. menar va tar det.. nån minut.
och oftast åker man ju inte upp i panik. :)

xoxo.

1 kommentarer:

Anna Högrelius sa...

Baha! Bebis skulle ju ha kommit igår! Seg den är. ;]
Isadora hälsar och tackar för grattiset. Hon blir bara busigare och busigare för var dag som går. :P