Pages

fredag, januari 23, 2009

Börjat.

jaa jag tror nog det börjat nu..
sen klockan 4/5 ungefär har jag fått magknip
i nedre delen av magen ungefär varje kvart.

känns väldigt weird måste jag säga..
vet inte riktigt hur man ska räkna heller..
visst jag har ju en bra sida att använda mig av
där jag kan klocka värkar..
men jag vet inte riktigt när jag ska trycka på och av.
kanske inte spelar så stor roll..

men just nu känns det som dom kommer för sällan
för att engagera sig på den sidan riktigt än.
hoppas verkligen det har börjat.. isf får jag snart träffa bebis. :)

xoxo.

7 kommentarer:

Anonym sa...

åh då har det börjat!! Lycka till nu!!!

Anonym sa...

ooh spännande. :) :)

Anonym sa...

vad spännande undrar om de blir den 24 som ja oxå trode heheh lycka till och håler tummaran för bebis

Robin H sa...

Heja, heja! Hoppas allt går bra!
Gud vad spännande. :)

Anonym sa...

Va kul!! :D
Hoppas de sätter igång ordentligt snart ;)

Denise sa...

Mina värkar satte igång vid 4 de med! Sen gick jag med skiten hela dagen och hade ont ungefär var 7:e minut, sen så åkte vi in på kvällen och plopp på morgon. Hoppas det inte dröjer längre för dig! Man blir lite handikappad av att det gör ont... Jag tyckte mer att det gjorde ont i svanken, eller bak i bäckenet, snarare än fram på kroppen. Tänker på dig massor!! KRAAAM!

Anonym sa...

lycka till nu, ja håller tummarna! kramar Milla