Pages

torsdag, januari 22, 2009

Slempropp.

slemproppen kanske inte har lossnat helt..
men en del av den har det iaf.
kanske ska utfärda en äckelvarning eller nått.
men iaf så innan jag gick och la mig fick jag lite lite
rosafärgat på toapappret.
nu är det blodigt slem på det..
lär ju inte vara klart än.. vet inte varför
men jag har tänkt mig slemproppen stor som en golfboll..
nu är det ju bara en blodig slemmig flytning.
har iofs inga andra speciella känningar.

måste ju dock betyda att det börjat lite iaf..
så därför blev jag lite för uppspelt så jag kunde inte somna om
från att jag vaknade vid 3 och såg det..
så jag tänkte jag går upp och skriver det..
efter det kanske jag kan slappna av och somna sen.

xoxo.

2 kommentarer:

Anonym sa...

:D va kul! hoppas det är på g nu. Håll koll abar så det inte blir för mycket blod. lite blodblandat brukar vara okej men inte mycket. Alla märker inte av slempropparna men det där är verkligen ett tecken på att din börjar släppa.
Min mamma visste inte ens om att man fick en slempropp när man är gravid. hon märkte aldrig av nån o hon har ju fött 4barn.. hehe! o fatta noll när jag berättade om min när den släppte med Felix.

Håller tummarna för er nu. Endast 18timmar kvar på den 22/1 ;)

Denise sa...

Häfftigt! Min lossnade när BM kände hur långt jag var öppen när vi kom in. Den såg väl ut som lite blodigt slemmigt snor på kanske 2 msk? Hoppas du får ut ungen nu! Ska börja planera för en hemfärd snart så jag får se erat underverk! Kraaaam!