Pages

lördag, januari 10, 2009

Kom ut.. NU!

allså jag blir tokig.. kan denna bebis ta och komma nu..
visst jag kan sova hur mkt jag vill ..
jag kan se hur mkt Gilmore Girls jag orkar och
mysa så mkt jag får med P.. men nu är jag trött.

trött på denna mage.
den må kanske inte skrika, bajsa eller allmänt jävlas med mig..
jo kankse lite kan den jävlas med mig..
från att ha varit lugn som i graven igår till att
idag sparka och slåss på allt den kommer åt.

magen kan dessutom inte ge mig den kärlek vår bebis kan.
det är inte bra det här.. menar jag har inte ens gått över tiden..
fatta om jag ska gå ända tills dom sätter igång mig den 26..
nee så långt får det inte gå..

imorrn är det fullmåne..
så jag hoppas det är en liten varulv jag har i magen..
kanske månen kan locka ut den. :)

kommer väl ångra att jag vill ha ut den när
jag har som mest smärta under förlossningen..
men men det får man väl ta då. :)

Btw så sorry Milla.. tror inget kommer ske idag.

xoxo.

0 kommentarer: